APAN Cars Onmon

DOBLO CARGO

Practic indiferent de situaţie
de la
18400.00
(TVA inclus)

Solicită oferta
Cristi Radu Cristi Radu
Consilier Vânzări
 +40 747122533
 cristi.radu@apan.ro

Vedere generală


COMPARTIMENTUL DE MARFĂ

CEA MAI BUNĂ CAPACITATE DE ÎNCARCARE DIN CLASA LUI.



Un spaţiu de marfă amplu şi fără protuberanţe
• O lungime de 2.170 mm, extensibilă până la 3.400 mm prin eliminarea peretului divizor rotativ şi rabatarea la podea a scaunului pasagerului
• Până la 1.550 mm înălţime şi 1.714 mm lăţime
• Capacitatea de încărcare, cuprinsă între 3.4 si 5 m³, poate fi suplimentată cu încă 0,4 m³, datorită peretelui divizor pivotant
• Lăţimea între pasajele roţilor este de 1.230 mm
• Podea turnată din PVC lavabil, cu 6 inele de ancorare şi priză de control
• Nouă tipuri de partiţionare
• Două plafoniere, una deasupra uşii glisante, iar cealaltă deasupra uşii din spate.


DOBLO CARGO BUSINESS

PRACTIC, ROBUST ŞI FUNCŢIONAL. INDIFERENT DE SITUAŢIE.


Lungimea compartimentului de marfă variază de la 1820 mm şi la 3050 mm (atunci când scaunul pasagerului este rabatat în podea)
•Înălţimea compartimentului de marfă variază între 1.518 mm şi 1.714 mm
•Înălţime de 1.305 mm
•Volumul variază de la 3.4 m³ la 3.8 m³, când scaunul pasagerului este rabatat
•Sarcina utilă variabilă, de la 855 kg până la 960 kg
•Echipat cu anvelope speciale, suspensie ranforsată şi sistem de frânare avansat.
Caracteristici tehnice:
• Masă maximă autorizată: 2.200 – 2.400 kg
• Sarcină utilă omologată: 750 – 1.000 kg
• Volum: 3.4 – 4.2 m³
• Ampatament: 2.755 mm
• Dimensiuni exterioare:
– Lungime: 4.390 mm – 4.740 mm
– Înălţime: 1.845 mm – 2.100 mm
– Lăţime: 1.832 mm
• Dimensiunile compartimentului de marfă:
–Înălţime: 131 mm – 155 mm
– Lăţime: 1.714 mm
– Lăţime între pasaje roţi: 123 mm
– Lungime: 305 mm – 340 mm
• Număr de scaune în cabină: 2


DOBLO MAXI

35 CM ÎN PLUS ŞI SARCINĂ UTILĂ RECORD.


Disponibil in 9 versiuni
• Compartimentul de marfă variază între 2.170 mm şi 3.400 mm lungime, atunci când scaunul pasagerului este rabatat
• Lăţimea compartimentului de marfă variază între 1.518 mm şi 1.714 mm. Înălţime de 1.305 mm
• Volumul variază de la 2 m³ la 4.6 m³, prin rabatarea scaunului pasagerului
• Sarcină utilă de 1.005 kg.


FURGON CU PLAFON ÎNĂLŢAT

MAI MULTĂ ÎNĂLŢIME, MAI MULT SPAŢIU.


Disponibil în 8 versiuni
• 1.550 mm înălţime
• Compartimentul marfă variaza între 1.820 mm şi 3.050 mm lungime, atunci când scaunul pasagerului este rabatat
• Lăţimea compartimentului de marfă variază între 1.518 mm şi 1.714 mm
• Volum de 4 m³
• Sarcină utilă de până la 1.005 kg.


VARIANTA CONSTRUCTIVĂ XL

PLAFON ÎNALT, AMPATAMEN LUNG, SPAŢIU EXTRA.


Înălţimea compartimentului de marfă de 1.550 mm
• Lungimea compartimentului de marfă variază între 2.170 mm şi 3.400 mm
• Lăţimea compartimentului de marfă variază între 1.518 mm şi 1.714 mm
• Volum de încărcare de până la 5.4 m³ – în condiţiile rabatării scaunului pasagerului
• Sarcină utilă de până la 1.005 kg.


DOBLÒ WORKUP

CONSTRUIT PENTRU CELE MAI DIFICILE MISIUNI, PERFECT ADAPTAT STRĂZILOR ORAŞULUI.


3 m lungime, 182 mm lăţime şi 4 metri pătraţi pentru transportul a până la patru europaleţi sau 33 de coşuri de fructe
• Spaţiu de încarcare cu podea de lemn multistratificat şi obloane rabatabile din aluminiu
• Grilaj de protecţie cu suport de ancorare al unor obiecte de până la 300 kg
• Spaţiu de depozitare extern cu închidere, poziţionat sub benă, potrivit pentru obiecte lungi de până la 2 metri
• Treapta laterală care facilitează accesul la benă
• Treaptă rabatabilă fixată pe interiorul oblonului.
Caracteristici tehnice
• Masă maximă admisă: 2.400 – 2.500 kg
• Sarcină utilă omologată: 1.000 kg
• Volum: 4.2 m²
• Ampatament: 3.105 mm
• Dimensiuni exterioare:
– Lungime: 4965 mm
– Lăţime: 1872 mm
• Dimensiunile benei:
– Lăţime: 2034 mm
– Lungime: 1818 mm
• Număr de scaune în cabină: 2


DOBLO CARGO ŞASIU

SUPRAFAŢĂ DE ÎNCĂRCARE VERSATILĂ, PENTRU ORICE PROVOCARE.


Sunt disponibile 2 versiuni: ampatament scurt (2.755 mm) şi ampatament lung (3.105 mm)
• Sarcină maximă admisă de la 1.200 kg* (faţă) până la 1.450 kg (spate)
• Lungime cuprinsă între 2.285 mm pentru versiunea cu ampatament scurt şi 2.795 mm pentru versiunea cu ampatament lung
• Lăţime maximă de 1.870 mm
• Lungimea platformei de 1.765 mm pentru versiunea cu ampatament scurt şi 2.115 mm pentru versiunea cu ampatament lung.
* Pe versiunile motorizate de propulsoarele 1.6 şi 2.0 Multi-jet.
Caracteristici tehnice:
• Masă maximă admisă: 2.300 kg – 2.400 kg
• Ampatament: 2.755 mm – 3.105 mm
• Dimensiuni exterioare:
– Lungime: 4.161 mm – 2.411 mm
– Înălţimea cabinei: 1.845 mm
• Dimensiunile benei:
– Lăţime: 1.870 mm
– Lungime: 1.765 mm – 2.115 mm
• Sarcină maximă admisă:
– până la 1.120 kg pe osia faţă
– până la 1.450 kg pe osia spate
• Număr de scaune în cabina: 2

Design şi confort


STIL

UN NOU DESIGN, ALINIAT CU FUNCŢIONALITATEA ŞI PERFORMANŢĂ.



UN STIL UNIC, PENTRU UN BOOST DE FUNCŢIONALITATE ŞI DE ÎNCREDERE

Totul este de admirat în Noul Doblò Cargo. Stilul său a devenit mai original odată cu reînnoirea părţii frontale, a grupurilor optice integrate, a jantelor de aliaj şi a blocurilor optice posterioare, precum şi a geamurilor mai mari. Linia maşinii este acum mai aerodinamică şi asigură eficienţa sporită chiar şi la viteze reduse.
Principalele caracteristici noi sunt:
• Faruri noi
• Capotă, aripi şi bară de protecţie faţă armată – toate reconcepute
• Grilă faţă nouă
• Noi jante de aliaj
• Noi blocuri optice posterioare


INTERIOR FUNCŢIONAL ŞI CONFORTABIL

ERGONOMIE ŞI CALITATE ÎN FIECARE DETALIU.


Noutăţile lui Doblò Cargo nu se reflectă, însă, doar la exterior. Orice vei vrea să cari cu tine va avea loc în Noul Doblò. Am redesenat interiorul și panourile portierelor pentru a-ți oferi tot confortul de care ai nevoie.
Experienţa la volan este îmbunătăţită de următoarele noutăţi:
• Planşă de bord redesenată, cu performanţe îmbunătăţite de control al climei
• Volan cu design nou şi ergonomic
• Materiale ultra rezistente
• Instrumentar de bord redesenat, hi-tech şi intuitiv.


SPAŢIUL DE CARE AI NEVOIE

Numeroasele compartimente de depozitare de pe planşa de bord şi din portiere oferă suficient spaţiu pe care îl poţi folosi pentru stocarea tuturor tipurilor de articole.
Există nu mai puţin de 10 compartimente de depozitare, inclusiv în sertarul din lateralul pasagerului, cu o capacitate de 6.8 litri.

Tehnologie


ESC

Aderenţa pe drum a Noului Doblò Cargo este garantată prin ESC standard.
În plus, funcţia Hill-Holder te va ajuta să porneşti echilibrat din porţiunile de rampă. Include HBA (Hydraulic Brake Assist).



ABS + EBD

Sistemul cu 4 senzori ABS şi EBD (Electronic Brakeforce Distributor) împiedică blocarea roţilor şi garantează controlul complet asupra autovehiculului în orice condiţii de rulare, oferind un răspuns ferm şi o distanţă de frânare îmbunătăţită.


TRACŢIUNE

Diferenţialul electronic garantează manevrabilitate sporită şi siguranţă, chiar şi pe teren accidentat.
Pentru pornirea de pe suprafeţe alunecoase, noroi, nisip sau zăpadă, sistemul elimină cuplul de la roată care patinează şi îl transferă către roată cu cea mai bună aderenţă, reechilibrând tracţiunea vehiculului. Poate fi activat la viteze de până la 30 km/h, doar atunci când este necesar, prin apăsarea unui buton.


AIRBAG-URI ŞI TETIERE

PROTECŢIE DE LA CEL MAI ÎNALT NIVEL
Airbag-uri frontale pentru şofer şi pasager
Airbag-uri inovatoare laterale, care protejează atât capul, cât şi pieptul
Tetiere active – scaunele sunt echipate cu un dispozitiv care, în caz de impact, aduce tetierele mai aproape de cap şi reduce riscul unei traume.


SENZORI DE PARCARE

EXECUTĂ MANEVRELE ÎN SIGURANŢĂ
• Senzorii de parcare încep să emită alerte acustice care indică prezenţa şi apropierea obstacolelor din spatele autoturismului
• Senzorii sunt montaţi pe bara spate şi se activează automat atunci când transmisia este cuplată în marşarier
• Semnalul acustic intermitent este invers proporţional cu distanţa faţă de obstacol şi devine continuu, atenţionându-te că trebuie să opreşti manevra.


EXECUTĂ MANEVRELE ÎN SIGURANŢĂ

Senzorii de parcare încep să emită alerte acustice care indică prezenţa şi apropierea obstacolelor din spatele autoturismului
Senzorii sunt montaţi pe bara spate şi se activează automat atunci când transmisia este cuplată în marşarier
Semnalul acustic intermitent este invers proporţional cu distanţa faţă de obstacol şi devine continuu, atenţionându-te că trebuie să opreşti manevra


TPMS

TOTUL ESTE SUB CONTROL
Sistemul de monitorizare a presiunii din anvelope face verificări constante şi te avertizează printr-un martor în bord daca există pierderi de aer.


COMPARTIMENTUL PASAGERULUI

CONSTRUIT PENTRU MAXIMĂ SIGURANŢĂ
Pentru siguranţa ta, Doblo Cargo are caroseria ranforsată cu deformare controlată
Habitaclul este dotat cu bare laterale antiintruziune în portiere.

Motorizări


PERFORMANŢĂ ŞI ECONOMIE

MANEVRABILITATE MAXIMĂ, PERFORMANŢĂ EXTRAORDINARĂ



1.3 MULTIJET 90 CP

Consum redus de carburant, emisii scăzute, manevrabilitate excelentă şi vibraţii reduse în habitaclu.
Capacitate cilindrincă: 1248 cmc. Putere: 90 CP
Cuplu maxim: 200 Nm la 1500 rpm
Motorizare Multi-jet II turbo Common Rail cu injecţie directă şi intercooler


1.6 MULTIJET 105 CP

Campion în sprinturi
Capacitate cilindrincă: 1598 cmc
Putere: 105 CP
Cuplu maxim: 290 Nm la 1500 rpm
Motorizare Multi-jet II turbo Common Rail cu injecţie directă şi intercooler


2.0 MULTIJET 135 CP

Capacitate cilindrincă: 196 cmc
Putere: 135 CP
Cuplu maxim: 320 Nm la 1.500 rpm
Viteză maximă constructivă: 179 km/h
Consum mixt: 5.6 litri/100km
Emisii CO2: 154 g/km
Respectă normele de poluare Euro5
Filtru DPF – Sistem Start&Stop


1.4 16V 95 CP MPI


Soluţia ideală pe benzină
Capacitate cilindrincă: 1.368 cmc
Putere: 90 CP
Cuplu maxim: 200 Nm la 1.500 rpm
Injecţie multipunct (MPI)