APAN Cars Onmon

DOBLO CARGO

Practic indiferent de situaţie.
de la
16350.00
(TVA inclus)

Solicită oferta



Listă preţuri

Andrei Juncu Andrei Juncu
Asistent marketing
 +40 726324881
 andrei.juncu@apan.ro

Vedere generală


COMPARTIMENTUL DE MARFA

CEA MAI BUNA CAPACITATE DE INCARCARE DIN CLASA LUI.



• Un spatiu de marfa amplu si fara protuberante
• O lungime de 2.170 mm, extensibila pana la 3.400 mm prin eliminarea peretului divizor rotativ si rabatarea la podea a scaunului pasagerului
• Pana la 1.550 mm inaltime si 1.714 mm latime
• Capacitatea de incarcare, cuprinsa intre 3.4 si 5 m³, poate fi suplimentata cu inca 0,4 m³, datorita peretelui divizor pivotant
• Latimea intre pasajele rotilor este de 1.230 mm
• Podea turnata din PVC lavabil, cu 6 inele de ancorare si priza de control
• Noua tipuri de partitionare
• Doua plafoniere, una deasupra usii glisante, iar cealalta deasupra usii din spate.


DOBLO CARGO BUSINESS

PRACTIC, ROBUST SI FUNCTIONAL. INDIFERENT DE SITUATIE.


•Lungimea compartimentului de marfa variaza de la 1820 mm si la 3050 mm (atunci cand scaunul pasagerului este rabatat in podea)
•Inaltimea compartimentului de marfa variaza intre 1.518 mm si 1.714 mm
•Inaltime de 1.305 mm
•Volumul variaza de la 3.4 m³ la 3.8 m³, cand scaunul pasagerului este rabatat
•Sarcina utila variabila, de la 855 kg pana la 960 kg
•Echipat cu anvelope speciale, suspensie ranforsata si sistem de franare avansat.
Caracteristici tehnice:
• Masa maxima autorizata: 2.200 – 2.400 kg
• Sarcina utila omologata: 750 – 1.000 kg
• Volum: 3.4 – 4.2 m³
• Ampatament: 2.755 mm
• Dimensiuni exterioare:
– Lungime: 4.390 mm – 4.740 mm
– Inaltime: 1.845 mm – 2.100 mm
– Latime: 1.832 mm
• Dimensiunile compartimentului de marfa:
– Inaltime: 131 mm – 155 mm
– Latime: 1.714 mm
– Latime intre pasaje roti: 123 mm
– Lungime: 305 mm – 340 mm
• Numar de scaune in cabina: 2


DOBLO MAXI

35 CM IN PLUS SI SARCINA UTILA RECORD.


• Disponibil in 9 versiuni
• Compartimentul de marfa variaza intre 2.170 mm si 3.400 mm lungime, atunci cand scaunul pasagerului este rabatat
• Latimea compartimentului de marfa variaza intre 1.518 mm si 1.714 mm. Inaltime de 1.305 mm
• Volumul variaza de la 2 m³ la 4.6 m³, prin rabatarea scaunului pasagerului
• Sarcina utila de 1.005 kg.


FURGON CU PLAFON INALTAT

MAI MULTA INALTIME, MAI MULT SPATIU.


• Disponibil in 8 versiuni
• 1.550 mm inaltime
• Compartimentul marfa variaza intre 1.820 mm si 3.050 mm lungime, atunci cand scaunul pasagerului este rabatat
• Latimea compartimentului de marfa variaza intre 1.518 mm si 1.714 mm
• Volum de 4 m³
• Sarcina utila de pana la 1.005 kg.


VARIANTA CONSTRUCTIVA XL

PLAFON INALT, AMPATAMEN LUNG, SPATIU EXTRA.


• Inaltimea compartimentului de marfa de 1.550 mm
• Lungimea compartimentului de marfa variaza intre 2.170 mm si 3.400 mm
• Latimea compartimentului de marfa variaza intre 1.518 mm si 1.714 mm
• Volum de incarcare de pana la 5.4 m³ – in conditiile rabatarii scaunului pasagerului
• Sarcina utila de pana la 1.005 kg.


DOBLÒ WORKUP

CONSTRUIT PENTRU CELE MAI DIFICILE MISIUNI, PERFECT ADAPTAT STRAZILOR ORASULUI.


• 3 m lungime, 182 mm latime si 4 metri patrati pentru transportul a pana la patru europaleti sau 33 de cosuri de fructe
• Spatiu de incarcare cu podea de lemn multistratificat si obloane rabatabile din aluminiu
• Grilaj de protectie cu suport de ancorare al unor obiecte de pana la 300 kg
• Spatiu de depozitare extern cu inchidere, pozitionat sub bena, potrivit pentru obiecte lungi de pana la 2 metri
• Treapta laterala care faciliteaza accesul la bena
• Trapta rabatabila fixata pe interiorul oblonului.
Caracteristici tehnice
• Masa maxima admisa: 2.400 – 2.500 kg
• Sarcina utila omologata: 1.000 kg
• Volum: 4.2 m²
• Ampatament: 3.105 mm
• Dimensiuni exterioare:
– Lungime: 4965 mm
– Latime: 1872 mm
• Dimensiunile benei:
– Latime: 2034 mm
– Lungime: 1818 mm
• Numar de scaune in cabina: 2


DOBLO CARGO SASIU

SUPRAFATA DE INCARCARE VERSATILA, PENTRU ORICE PROVOCARE.


• Sunt disponibile 2 versiuni: ampatament scurt (2.755 mm) si ampatament lung (3.105 mm)
• Sarcina maxima admisa de la 1.200 kg* (fata) pana la 1.450 kg (spate)
• Lungime cuprinsa intre 2.285 mm pentru versiunea cu ampatament scurt si 2.795 mm pentru versiunea cu ampatament lung
• Latime maxima de 1.870 mm
• Lungimea platformei de 1.765 mm pentru versiunea cu ampatament scurt si 2.115 mm pentru versiunea cu ampatament lung.
* Pe versiunile motorizate de propulsoarele 1.6 si 2.0 Multi-jet.
Caracteristici tehnice:
• Masa maxima admisa: 2.300 kg – 2.400 kg
• Ampatament: 2.755 mm – 3.105 mm
• Dimensiuni exterioare:
– Lungime: 4.161 mm – 2.411 mm
– Inaltimea cabinei: 1.845 mm
• Dimensiunile benei:
– Latime: 1.870 mm
– Lungime: 1.765 mm – 2.115 mm
• Sarcina maxima admisa:
– pana la 1.120 kg pe osia fata
– pana la 1.450 kg pe osia spate
• Numar de scaune in cabina: 2

Design şi confort


STIL

UN NOU DESIGN, ALINIAT CU FUNCTIONALITATEA SI PERFORMANTA.



UN STIL UNIC, PENTRU UN BOOST DE FUNCTIONALITATE SI DE INCREDERE

Totul este de admirat în Noul Doblò Cargo. Stilul sau a devenit mai original odata cu reinnoirea partii frontale, a grupurilor optice integrate, a jantelor de aliaj si a blocurilor optice posterioare, precum si a geamurilor mai mari. Linia masinii este acum mai aerodinamica si asigura eficienta sporita chiar si la viteze reduse.
Principalele caracteristici noi sunt:
• Faruri noi
• Capota, aripi si bara de protectie fata armata – toate reconcepute
• Grila fata noua
• Noi jante de aliaj
• Noi blocuri optice posterioare


INTERIOR FUNCTIONAL SI CONFORTABIL

ERGONOMIE SI CALITATE IN FIECARE DETALIU.


Noutati lui Doblò Cargo nu se reflecta, insa, doar la exterior. Orice vei vrea sa cari cu tine va avea loc in Noul Doblò. Am redesenat interiorul și panourile portierelor pentru a-ți oferi tot confortul de care ai nevoie.
Experienta la volan este imbunatatita de urmatoarele noutati:
• Plansa de bord redesenata, cu performante imbunatatite de control al climei
• Volan cu design nou si ergonomic
• Materiale ultra rezistente
• Instrumentar de bord redesenat, hi-tech si intuitiv


SPATIUL DE CARE AI NEVOIE

Numeroasele compartimente de depozitare de pe plansa de bord si din portiere ofera suficient spatiu pe care il poti folosi pentru stocarea tuturor tipurilor de articole.
Exista nu mai putin de 10 compartimente de depozitare, inclusiv in sertarul din lateralul pasagerului, cu o capacitate de 6.8 litri.

Tehnologie


ESC

Aderenta pe drum a Noului Doblò Cargo este garantata prin ESC standard.
In plus, functia Hill-Holder te va ajuta sa pornesti echilibrat din portiunile de rampa. Include HBA (Hydraulic Brake Assist).



ABS + EBD

Sistemul cu 4 senzori ABS si EBD (Electronic Brakeforce Distributor) impiedica blocarea rotilor si garanteaza controlul complet asupra autovehiculului in orice conditii de rulare, oferind un raspuns ferm si o distanta de franare imbunatatita.


TRACTIUNE

Diferentialul electronic garanteaza manevrabilitate sporita si siguranta, chiar si pe teren accidentat.
Pentru pornirea de pe suprafete alunecoase, noroi, nisip sau zapada, sistemul elimina cuplul de la roata care patineaza si il transfera catre roata cu cea mai buna aderenta, reechilibrand tractiunea vehiculului. Poate fi activat la viteze de pana la 30 km/h, doar in atunci cand este necesar, prin apasarea unui buton.


AIRBAGURI SI TETIERE

PROTECTIE DE LA CEL MAI INALT NIVEL
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager
Airbag-uri inovatoare laterale, care protejeaza atat capul, cat si pieptul
Tetiere active – scaunele sunt echipate cu un dispozitiv care, in caz de impact, aduce tetierele mai aproape de cap si reduce riscul unei traum


SENZORI DE PARCARE

EXECUTA MANEVRELE IN SIGURANTA
• Senzorii de parcare incep sa emita alerte acustice care indica prezenta si apropierea obstacolelor din spatele autoturismului
• Senzorii sunt montati pe bara spate si se activeaza automat atunci cand transmisia este cuplata in marsarier
• Semnalul acustic intermitent este invers proportional cu distanta fata de obstacol si devine continuu, atentionandu-te ca trebuie sa opresti manevra


EXECUTA MANEVRELE IN SIGURANTA

Senzorii de parcare incep sa emita alerte acustice care indica prezenta si apropierea obstacolelor din spatele autoturismului
Senzorii sunt montati pe bara spate si se activeaza automat atunci cand transmisia este cuplata in marsarier
Semnalul acustic intermitent este invers proportional cu distanta fata de obstacol si devine continuu, atentionandu-te ca trebuie sa opresti manevra


TPMS

TOTUL ESTE SUB CONTROL
Sistemul de monitorizare a presiunii din anvelope face verificari constante si te avertizeaza printr-un martor in bord daca exista pierderi de aer.


COMPARTIMENTUL PASAGERULUI

CONSTRUIT PENTRU MAXIMA SIGURANTA
Pentru siguranta ta, Doblo Cargo are caroseria ranforsata cu deformare controlata
Habitaclul este dotat cu bare laterale antriintruziune in porti

Motorizări


PERFORMANTA SI ECONOMIE

MANEVRABILITATE MAXIMA, PERFORMANTA EXTRAORDINARA.



1.3 MULTIJET I 90 CP

Consum redus de carburant, emisii scazute, manevrabilitate excelenta si vibratii reduse in habitaclu.
Capacitate cilindrinca: 1248 cmcPutere: 90 CP
Cuplu maxim: 200 Nm la 1500 rpm
Motorizare Multi-jet II turbo Common Rail cu injectie directa si intercooler


1.6 MULTIJET | 105 CP

Campion in sprinturi
Capacitate cilindrinca: 1598 cmc
Putere: 105 CP
Cuplu maxim: 290 Nm la 1500 rpm
Motorizare Multi-jet II turbo Common Rail cu injectie directa si intercooler


2.0 MULTIJET I 135 CP

Capacitate cilindrinca: 196 cmc
Putere: 135 CP
Cuplu maxim: 320 Nm la 1.500 rpm
Viteza maxima constructiva: 179 km/h
Consum mixt: 5.6 litri/100km
Emisii CO2: 154 g/km
Respecta normele de poluare Euro5
Filtru DPF – Sistem Start&Stop


1.4 16V 95 CP MPI


Solutia ideala pe benzina
Capacitate cilindrinca: 1.368 cmc
Putere: 90 CP
Cuplu maxim: 200 Nm la 1.500 rpm
Injectie multipunct (MPI)

Distribuie această pagină